Ми за здоровий спосіб життя
Відповідно до спільного наказу відділу освіти, молоді та спорту Канівської райдержадміністрації та КЗ «Канівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Канівської центральної районної лікарні від 09.11.2018 року № 167-О та річного плану виховної роботи навчально-виховного комплексу на 2018/2019 навчальний рік «Про проведення місячника «За здоровий спосіб життя» у закладах загальної середньої освіти району та з метою позитивної мотивації на здоровий спосіб життя в школярів, у Ліплявському НВК з 12.11.2018 по 14.12.2018 року проводився Місячник «Ми за здоровий спосіб життя». Поняття «здоровий спосіб життя» розглядалося у співвідношенні тріади: здоров’я – здоровий спосіб життя – культура здоров’я.
Тематика та форма проведення заходів підбиралися з урахуванням вікових можливостей та інтересів дітей і спрямовувалась на те, щоб учасникам було цікаво, весело, а найголовніше – результативно.
З метою формування комплексу знань та навичок відповідальної поведінки щодо власного здоров’я та вироблення власного ставлення до широкого кола питань, пов’язаних зі здоровим способом життя до навчально-виховного комплексу завітали сімейний лікар Хроленко Т.М. та стоматолог Півень Р.О., які провели бесіди та міні заняття для учнівської молоді:«Здоров’я починається з малого», «Що ми їмо? Азбука харчування», «Гігієна – запорука здоров'я». Змусили учнів замислитися, щодо способу життя, й міні-лекторій медичної сестри Дарнобіт В. І. «Складові частини здоров’я»,« Вплив алкоголю, наркотиків та тютюну на організм людини».
Активну участь в організації та проведення місячника взяли класні керівники та класоводи, провівши ряд заходів:
№ |
Назва заходу |
Клас |
Термін |
Відповідальні |
1. |
«Тварини довкола нас і нашездоров’я» |
1 |
|
Галюк Л.І. |
2. |
«Здоров’я – найбільше багатство» |
2 |
|
Шевченко С.М. |
3. |
«Країна міцного здоров’я» |
3 |
|
Степанець Л.О. |
4. |
«Що таке вітаміни?» |
4 |
|
Міщенко Л.К. |
5. |
« Вплив позитивних і негативних емоцій на здоров’я людини» |
5 |
|
Галюк Т.В. |
6. |
«Обираємо здорову їжу» |
6 |
|
Герман С.М. |
7. |
«Розвиток і збереження здоров’я» |
7 |
|
Самотуга О.В. |
8. |
«Здоров’я у моєму житті» |
8 |
|
Коломієць М.М. |
9. |
«Моє життя – мій вибір» |
9 |
|
Юхименко С.Ю. |
10. |
«Ми обираємо здоровий спосіб життя» |
10 |
|
Сергієнко Л.О. |
11. |
«Підлітки і здоровий спосіб життя» |
11 |
|
Міщенко Т.І. |
Під керівництвом педагога-організатора відбулась акція «Ми за здоровий спосіб життя», в ході якої учні обмінювались досвідом загартування організму, взяли участь у вікторині «Що я знаю про здоровий спосіб життя?». В ході акції члени учнівського самоврядування проводили просвітницьку діяльність по даній проблемі.
Розуміючи, що різноманітні способи загартування організму, фізкультурно-оздоровчі заняття є невід'ємною складовою здоров'я кожної людини хореографом було проведено спортивно-розважальну програму «Гімнастичні вправи для правильної постави» для учнів 2-4 класів.
Практичним психологом проведено анкетування: «Вивчення стану вживання учнівською молоддю наркотичних речовин, алкоголю та тютюнопаління», «Моє життя в сім’ї та в школі» (для учнів 5-8 класів), профілактична бесіда «Попередження суїцидальної поведінки серед підлітків» (для учнів 9-11 класів) та« Свято гарного настрою»(для учнів 1-4 класі.
З метою формування серед підлітків фізично і морально здорових, сильних, всебічно розвинених; спонукання молоді до активного способу життя; виховання в учнів розуміння здоров’я як пріоритетної цінності в житті, мотивації школярів до самовиховання, прагнення здорового способу життя, активної громадянської життєвої позиції соціальним педагогом проведено година спілкування з елементами тренінгу «Бути здоровим – престижно» та брейн-ринг «Здорові діти – здорове майбутне».
Заходом, який відкрив даний місячник у дошкільному навчальному закладі «Веселка», стала спортивна розвага для дітей старшої та різновікової групи «Веселі естафети». Крім цього, вихователі проводили з дітьми бесіди на тему збереження та зміцнення здоров’я, дидактичні ігри, ігри-заняття на тему «Здорового способу життя», читали багато художніх творів: оповідань, казок, віршів. Не обійшлося й без мультфільмів, малята мали змогу переглянути повчальні «Уроки тітоньки Сови».
По всіх вікових групах оформлені папки – пересувки для батьків на такі теми: «Це корисно знати всім», « Як дбати про здоров’я дитини».
Формування здорового способу життя в навчально-виховному комплексі не обмежується проведенням місячника, тому учні спільно з класоводами та класними керівниками постійно акцентували увагу учнів саме на визначення ціннісних орієнтацій, інтересів та уявлень, потрібних для здоров'я.
Педагог – організатор Джуриленко Л.А.