18 січня 2021 року

Виконавчий комітет Ліплявської сільської ради

 Черкаської області

оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

 

Адміністратор відділу центру надання адміністративних послуг  

 

Вимоги до кандидатів

  • Громадянство України;
  • освіта вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр або магістр відповідного спрямування;
  • без вимог до стажу роботи;
  • володіння основними навичками роботи на комп’ютері з відповідними програмними засобами;
  • навики роботи в реєстрах та інформаційних системах;
  • вільне  володіння державною мовою в обсягах визначених статтею 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
  • знання Конституції України», законів України  «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції».

 

Посадові обов»язки:

  • надання адміністративних та дозвільних послуг у випадках, передбачених законом; прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних та дозвільних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних чи дозвільних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»

 Умови оплати праці:

  • посадовий оклад складає 5300 грн, встановлюється доплата за ранг  та вислугу років.

 

Документи, що подаються на конкурс:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження  служби в органах місцевого самоврядування;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • інформацію про подання декларації про майно, доходи, витрати і зобов»язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про запобігання корупції».
  • копію трудової книжки.
  • підтвердження рівня вільного володіння державною мовою.

 

 

Особи, які працюють у державному органі, де оголошено конкурс, і бажають взяти у ньому участь, зазначених документів до заяви не додають

            Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

До участі у конкурсі допускаються особи, які відповідають умовам конкурсу .

 

Переможця конкурсу буде призначено на посаду безстроково.

 

Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Ліплявської громади.

 

Особи, документи яких не відповідають встановленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до конкурсу не допускаються, про що їм повідомляється кадровою службою з відповідним обґрунтуванням.

 

 Конкурс буде проведено в приміщенні Виконавчого комітету Ліплявської сільської ради за адресою: 19020, Черкаська область, Канівський район, село Ліпляве,   вул. Центральна, 2. тел. (04736) 93-2-24) електронна адреса harchenkolv.otg@gmail.com.