Фото без опису

29 серпня 2024 року в приміщенні комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Бобрицької сільської ради проведено Форум освітян Бобрицької та Ліплявської громад «Освіта 2024: виклики та рішення», який цьогоріч пройшов у новому форматі. Основна мета заходу – обговорення актуальних викликів і перспектив розвитку освітньої системи, обмін досвідом та кращими практиками, а також визначення пріоритетів і стратегій для підвищення якості освіти в новому навчальному році.

З вітальними словами звернулися Бобрицький сільський голова Олена Штефан, начальник відділу освіти, молоді, спорту та культури Ліплявської сільської ради Тетяна П’ясецька, начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту Бобрицької сільської ради Анна Бабенко.

Директор комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Бобрицької сільської ради Юлія Арсеєнко розповіла про поточний стан справ, тенденції та визначення ключових проблем, які обумовили прийняття Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року. Начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту Бобрицької сільської ради Анна Бабенко ознайомила присутніх з інноваційними рішеннями обласного Форуму, новими викликами та їх рішеннями.

Окрему увагу було приділено темі: «Спорт як засіб формування патріотичних цінностей та єдності нації, особливо в умовах сучасних викликів», яку презентувала інспектор відділу освіти, молоді, спорту та культури Ліплявської сільської ради, головний спеціаліст відділу освіти, культури, молоді та спорту Бобрицької сільської ради Юлія Стоянова.

Далі учасники форуму продовжили свою роботу на різних локаціях спільнотами (спільнота вчителів початкової школи та вихователів дошкільних груп, спільнота вчителів суспільно-гуманітарного циклу, спільнота вчителів точних та природничих наук, спільнота вчителів «Здорова Україна», спільнота вчителів мистецтва, спільнота вчителів англійської мови, спільнота практичних психологів та асистентів вчителів).

Захід став важливою платформою для спільної роботи над впровадженням освітніх реформ, удосконаленням навчальних програм, підготовкою вчителів та забезпеченням рівного доступу до якісної освіти для всіх учнів.