Фото без опису

Доступність послуг для людей та зручність обслуговування – це все про електронні сервіси Пенсійного фонду України.

Більшість послуг можна отримати дистанційно – на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua). Із ключем кваліфікованого електронного підпису є змога користуватися всіма можливостями ресурсу.

Вебпортал Пенсійного фонду України надасть вам можливість: 

  • записатися на прийом до фахівців Фонду, не виходячи з дому;
  • сформувати запити на попередню підготовку документів;
  • отримати інформацію про страховий стаж, нараховану заробітну плату та плачені внески;
  • переглянути дані власної пенсійної справи без відвідування Пенсійного фонду в будь-який зручний час;
  • отримати інформацію про стан розрахунків платників із Пенсійним
    фондом України (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) тощо;
  • подати скан-копії трудової книжки;
  • розрахувати прогнозний розмір пенсії;
  • подати заяву на призначення пенсії;
  • переглянути інформацію про «лікарняний».

Окрім цього, ви можете скористатися мобільним застосунком «Пенсійний фонд», де теж можна подати заяву для призначення чи перерахунку пенсії, переглянути розмір своєї зарплати, тривалість страхового стажу, стан опрацювання вашого звернення до Пенсійного фонду України, відомості з електронної пенсійної справи, перевірити та уточнити анкетні дані у Реєстрі застрахованих осіб та ін.

Деякі сервіси вебпорталу доступні лише за умови входу до особистого кабінету з кваліфікованим електронним підписом (КЕП).

Щоб отримати КЕП у податковій службі, вам необхідно особисто звернутися до районного або обласного відділення Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби та заповнити там відповідну заяву.

Із собою візьміть паспорт, копію реєстраційного номера платника податків (РНОКПП) та електронний носій (флешку чи диск). Послуга є безкоштовною.

Отримати КЕП у ПриватБанку можна через Приват24 або звернувшись особисто до відділення ПриватБанку.