Перший раз у Нову українську школу
Сучасна школа має новий виклик – реформа освіти. Концепція Нової української школи передбачає чимало змін: запровадження навчальних центрів, нові меблі, широке використання ІТ – технологій, нових мультимедійних засобів навчання, оновлення навчального обладнання, що здійснюється через такі осередки:
- Осередок навчально-пізнавальної діяльності з відповідними меблями;
- Змінні тематичні зони;
- Осередок для гри;
- Осередок художньо-творчої діяльності;
- Куточок живої природи;
- Осередок відпочинку;
- Дитяча класна бібліотека;
Осередок вчителя, оснащений столом, стільцем, комп′ютером, принтером, ламінатором.
В нашій школі створені всі умови для роботи учителя та навчання учнів в Новій українській школі.
Учитель 1 класу Галюк Л.І. спостерігає за діяльністю дітей в усіх осередках, а діти мають можливість безпечно переміщуватися, мають місця для зберігання особистих речей.
У початковий період навчання дитини у 1 класі важливе значення має успішність адаптаційного періоду. Створення сприятливого середовища для адаптації дитини до систематичного навчання забезпечуватиме її подальший розвиток, успішне навчання і виховання.
Особливу увагу учитель Галюк Л.І. приділяє збереженню та зміцненню фізичного здоров′я учнів, їх моральному та громадянському вихованню. Вона вміло налагодила зв’язки з батьками, практичним психологом Верхогляд Ю.Л., медичною сестрою Дарнобіт В.І. та вихователем групи продовженого дня.
Результатами такої співпраці є:
- краще вивчення індивідуальних можливостей та стану здоров′я кожного першокласника;
- здійснення особистісного орієнтованого навчання та виховання;
- впровадження здоров′язберігаючих технологій освітнього процесу;
- бесіди з батьками на психолого-педагогічну тематику.
Велику увагу адміністрація та педагоги Ліплявського навчально-виховного комплексу приділяють дизайну освітнього середовища, який спрямований на розвиток дитини і мотивації її до навчання.
Якою буде дитина в Новій українській школі?
Навчимо – побачимо…
Директор НВК Кубар Г.М.