Стежка до лісу…

Стежка до лісу…

Напередодні Міжнародного дня лісу (21 березня) учні екологічної варти Ліплявського НВК зустрілися з інженером з лісових культур Лістровою Оленою Ігорівною, інженером з лісосировинних ресурсів Циганником Юрієм Володимировичем та лісничим Ліплявського лісництва Чарухою Олександром Григоровичем.

Профорієнтаційна робота в громаді

Профорієнтаційна робота в громаді

Канівська міськрайонна філія Черкаського обласного центру зайнятості проводить різнопланові профорієнтаційні заходи в об’єднаних територіальних громадах. 

Тиждень дошкілля

Тиждень дошкілля

В дитячому садочку «Веселка» Ліплявського навчально-виховного комплексу пройшов Тиждень довкілля,  в рамках якого відбулись цікаві та захоплюючі заходи. Протягом тижня дошкільнята поринули в чарівний світ фантазії та творчості.   «Червона калина»  таку тему мало заняття у різновіковій групі (вихователь Скопець К.О.).

ТИЖДЕНЬ ІСТОРІЇ

ТИЖДЕНЬ ІСТОРІЇ

Згідно  річного плану виховної роботи в Келебердянському НВК проходить Тиждень історії. У зв’язку з цим був проведений історичний марафон «Подорож до минулого», в якому взяли участь дві команди: «Клеопатра»(дівчата) та «Піраміда»(хлопці).

Шевченківські дні у школі

Шевченківські дні у школі

Тематичний тиждень      Сьогодні, як ніколи, звертаємо ми до нашого Пророка свої помисли, звіряємо з його ідеалами свої кроки у становленні української держави. Віримо, що здійсняться пророчі Тарасові слова:

МИ У ПЕРЕДЧУТТІ СВЯТА!!!

МИ У ПЕРЕДЧУТТІ СВЯТА!!!

Ми сучасне покоління і намагаємося йти в ногу з усім новим, в даному випадку,  слідуєм вимогам нової української школи і тому використовуємо різні інноваційні форми виховання. Працюємо заради дітей, робимо їхнє шкільне  життя цікавим та насиченим. А отже, передсвятковий день 8 березня у Келебердянському  навчальному закладі пройшов весело, незвично, змістовно та залишив неймовірні враження, бо кожен клас провів його по-своєму оригінально. У святковому настрої були сьогодні всі, а особливо,  дівчатка.

Тиждень англійської мови

Тиждень англійської мови

Мовленнєво-розумова діяльність – єдиний процес творення думки та мовлення – складає підґрунтя для спілкування. Оволодіння учнями основами спілкування є практичною метою вивчення іноземної мови. При вивченні іноземної мови використовується не тільки урочна форма роботи, а й практикується проведення позакласних заходів, конкурсів, залучаються учні із різними здібностями до їх підготовки та участі.